Regent Seven Seas Cruises, 2023 yılına yeni bir marka kimliğiyle giriş yaptı. Şirket, 2026 ve 2029 yıllarında iki yeni gemi eklemeyi planlıyor ve bu yatırımların toplamda milyar dolarları bulacağı belirtildi. Bu strateji, eski CEO Jason Montague’nin Chief Luxury Officer olarak geri dönüp, Regent ve kardeş markası Oceania Cruises’ın yeni gemi inşalarını denetlemesiyle güçlendiriliyor.
Şirket, özellikle Gen X yolcularını hedef alarak marka kimliğini daha modern bir hale getirdi. Bu çerçevede fiyatlandırma modelinde de değişikliğe gidildi. Şirket, artık misafirlere tüm dahil kruvaziyer fiyatı ve uçak dahil fiyat seçenekleri sunuyor. Bu değişiklik, özellikle hava yolu fiyatlarının düzensizleştiği dönemde daha esnek bir strateji sağlamak amacıyla yapıldı.
Seven Seas Splendor gemisinin dünya turuna çıkarılması da bir diğer önemli adım. Bu, Explorer-class gemisinin dünya turuna çıkmasıyla Regent'in yüksek kaliteli envanterini arttırmayı hedefliyor. Ayrıca, şirket yeni, daha derinlemesine ve daha uzun süreli rotalar sunmayı planlıyor. Bu turlar, misafirlere her limanda daha fazla zaman geçirme fırsatı sunacak.
2025’in sonunda hizmete girecek olan Regent Seven Seas Prestige gemisi, 850 yolcu kapasitesine sahip olacak ve önceki gemilerden çok daha büyük olmasına rağmen, daha geniş bir alan sunacak. Bu, lüks yolcular için büyük bir avantaj sağlıyor. Şirket, bu stratejiyle daha fazla üst düzey müşteri çekmeyi planlıyor.
Odell, gelecekteki büyüme stratejilerinin, yenilikçi rotalar ve lüks yolcuların taleplerine yanıt verecek gemi özellikleri üzerine yoğunlaştığını belirtti.
THE CRUISE LIFE