Etstur Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, İstanbul?da düzenlediği basın toplantısında 15 Aralık?ta başlayan erken rezervasyon kampanyasıyla ilgili ilgili bilgi verdi. Ersoy, "Bizim umduğumuzdan çok çok iyi. Geçen seneye göre tam iki katı satışla karşılaştık. Biz her yıl bir önceki yıla göre yüzde 30 artış yakalıyorduk ama bu yıl iki katı artış var. Erken rezervasyonda avantaj yakalamak önemli. Demek ki benim söylemem etkili olmuyormuş, Burcu?nun söylemesi gerekiyormuş. Misafir de erken rezervasyonun farkına vardı. Geçen yıla kıyasya yüzde 60 artışla erken rezervasyon dönemini karşılayaçağımızı düşünüyoruz. Çeşitlilik de çok arttı. Uzun konaklamayı teşvik edici, ekstra indirimler koyduk. İnsanlar tatili bir ihtiyaç olarak görüyor. geçen sene karşılaştırmasında bu sene 2 katı oranında bir artış gözlemlediklerini dile getirdi. Bunda ilk dönemlerde hem en düşük seviyede fiyatlar hem de en yüksek indirim oranı ile misafire avantajlı seçenekler sunmalarının etkili ğunu belirtti. Ersoy, ?Bunda reklam yüzümüz Burcu Esmersoy?un da büyük katkısı ğunu düşünüyorum. Ben her yıl kampanyamızı duyuruyorum ancak demek ki Burcu?nun söylemesi gerekiyormuş? dedi. Mehmet Ersoy, zaman zaman aşırı yüklenme sebebiyle sistemlerinin kilitlendiğine de değindi. Ersoy ayrıca Türk misafirinin gelişen seyahat kültürüne bağlanabileceğini işaret ederek, ?Misafir artık daha bilinçli, karşılaştırıyor, araştırıyor ve ağırlıklı olarak en avantajlı fiyatları elde ettiği kampanyanın ilk dönemlerinde satın alma yapıyor.? dedi.
TATİL FOTOĞRAFI YARIŞMASI SONUÇLANDI ETSTUR 2015 Erken Rezervasyon Kampanyası Burcu Esmersoy?un sözcüsü ğu ?Tatil Yağmuru Fotoğraf Yarışması? da sosyal mecralarda yapılan benzer kampanyalar arasında yine bir rekorun sahibi . 1Aralık ? 31 Aralık tarihleri arasında 55.000 adet fotoğraf paylaşımı ve on binleri aşan katılımcı sayısıyla Türkiye?de sosyal medya paylaşımı rekoru kıran yarışmanın ilk kazananları belli . Instagram?da ?#kesketatilolsa? ve ?#etstur? etiketleriyle paylaşılan fotoğraflar, jüri üyeleri tarafından değerlendirildi ve ödüle layık görülen ilk 3 fotoğraf seçildi. Ersoy, ?Bu sene Erken Rezervasyon konusunda bilinci artırmak, farkındalık yaratmak için farklı bir yöntem düşündük. Gerçek gezginleri ödüllendiriyoruz. 5 ay boyunca sürecek Etstur`dan Tatil Yağmuru Fotoğraf Yarışması sadece Etstur ile seyahat edenleri değil, tüm tatil severleri kapsıyor.. Tatillerinden gerçekten keyif alan insanlar paylaşımlarda bulunur, istedik ki insanlar hem bizimle hem sevdikleriyle gezip gördükleri yerleri, deneyimlerini paylaşsınlar.? Ersoy ayrıca bu pozitif ortam içinde asıl amaçlarının Erken rezervasyondaki %45 olan oranın Avrupa standartlarındaki %65`e çıkarmak ğuna dikkat çekti.
Aralık Ayı Kazananları: Yarışmanın aralık ayı birincisi Ahmet Seçkin Yılmaz, yurt içinde 5 yıldızlı bir otelde 7 gece çift kişilik konaklama ile özel jet ve helikopter ile transfer kazandı. Ayrıca Yılmaz, business class uçak biletleri dahil olmak üzere çift kişilik Cruise Yunan Adaları turu ve çift kişilik 7 gece konaklamalı Kıbrıs tatili ile üç ayrı tatilin sahibi . Aralık ayı ikincisi Cansu Özgür Aydın, yurt içinde 5 yıldızlı otelde 5 gece çift kişilik konaklama ve business class uçak biletleri kazandı. Aralık ayı üçüncüsü Selen Alaşalvaroğlu ise Yunan Adaları`nda çift kişilik 4 gece konaklamalı cruise tatili ve İzmir-İstanbul gidiş-dönüş bussiness class uçak biletlerinin sahibi .
Etstur?un 2015 Büyüme hedefi ve yolcu sayısı: %20?lik büyüme hedefi 950.000.000 TL ciro, 880.000 misafir 2014 Ciro: Etstur 766.000.000 TL 2015 Tahmini Ciro: Etstur 950.000.000 TL Tatil Paketlerine Erken Rezervasyon Sigortası Ekleten Misafir Oranı: %94
the cruise life