Almanya?da 440.000`den fazla katılımcıya ve 100`den fazla şirket ile Veganuary 2021 resmi olarak başladı.
Aldi, Lidl ve Penny, Rossmann ve DM`nin yanı sıra Lieferando ve Subway, McDonald`s ve Domino?s restoran zincirleri de dahil olmak üzere vegan beslenme ve yaşam tarzıyla ilgili ürün teklifleri ve kampanyalarla tamamen bitki bazlı beslenme kampanyasına çok sayıda şirket katılıyor.
Magnum, Frosta, Knorr ve Wagner gibi markalar da vegan
kampanya ayı için kapsamlı aktiviteler ve yeni ürünler ile destek veriyor. Almanya
çapında 440.000`den fazla kişi vegan ayı için kayıt yaptırdı.
Bu yılki kampanya, kampanyanın 2014`te başlamasından bu yana
görülen en büyük kampanyaya dönüştü ve şimdiden toplam 400.000 kaydı aştı. Her
üç saniyede bir, başka bir kişi şu anda Veganuary web sitesine ücret ödemeden
kaydoluyor. Kar amacı gütmeyen kuruluş, Ocak ayı sonuna kadar toplam en az
yarım milyon katılımcı bekliyor.
Veganuary`nin resmi başlangıcıyla birlikte, ülke çapında
100`den fazla şirket tamamen bitki temelli beslenme ürünlerini kapsayan
Vefanaury ayı için ürün teklifleri ve promosyonlar hazırladı. Subway,
Lieferando, Veganuary`i çok sayıda ortak restoran ve teklifle birlikte
destekliyor. Ikea, tamamen bitkilerden oluşan iki yeni yemek sunuyor ve ayrıca
Veganuary`ye çevrimiçi katılımı teşvik ediyor. Aldi Nord ve Aldi Süd, promosyon
ve standart ürün yelpazelerine yeni vegan ürünleri tanıtıyor ve kampanyayı
kapsamlı bir şekilde anlatıyor, ayrıca Aldi çalışanları da bu kampanyayı teşvik
ediyor.
Lidl, Veganuary için yeni vegan ürünler, tarifler ve
haftalık beslenme planları yayınlıyor ve ayrıca kampanyayı TV reklamlarına
entegre ediyor. Penny, yeni vegan ürün tekliflerinin yanı sıra kapsamlı
çevrimiçi etkinliklere katılıyor. Rossmann Veganuary`e büyük bir enerBio
kampanyasının, indirim kampanyalarının ve ilham veren yemek tariflerinin bir parçası
olarak Almanya genelinde tüm şubelerde ve ayrıca çevrimiçi olarak kampanyaya
eşlik ediyor. DM ve kendi markası dmBio, mağazalarda ücretsiz vegan yemek
tarifi kitapçıkları, yeni bir ürünler ve Veganuary`de ile birlikte sayısız
çevrimiçi etkinlik gerçekleştiriyor. Famila Nord-Ost Veganuary için özel
tekliflerle katılıyor.
Globus, kampanya ayına pazarlarında ve çevrimiçi olarak
sunduğu teklif ve promosyonlarla eşlik ediyor. Meşhur dondurma markası Magnum,
Veganuary 2021`in bir parçası olarak yeni bir vegan dondurma çeşidini piyasaya
sürüyor. Veganuary`nin bir parçası olarak, Wagner tamamen bitki bazlı yeni
ürünler sunacak. Dean & David, Veganuary 2021 için tüm katılımcı
mağazalarda mercimek bazlı yeni yiyecekler ve vegan mutluluk toplarını sunacak.
McDonald`s, Veganuary için alternatif yemekler içeren Big
Vegan TS`yi bir uygulama kuponu olarak sunuyor ve kampanya ayına eşlik ediyor. Thalia
Kitabevi kampanya ayı boyunca çok çeşitli vegan yemek kitapları ve çok sayıda
çevrimiçi etkinlik ile katılıyor. Burger Heart, "The Veganuary
Burger" i piyasaya sürdü ve tamamen bitki bazlı ürünlerini beğeniye
sunuyor. Peter Pane, Veganuary destekçisi Niko Rittenau ile işbirliği içinde
"Abendrot-Burger"i başlattı. Simply V, çeşitli süpermarketlerde de
gösterilecek olan büyük bir Veganuary kampanyası başlatıyor.
Made with Luve, şirketin kuruluşundan bu yana en büyük
kampanyayı başlattı ve bir çok marketin yanı sıra Rewe, Kaufland ve Edeka`da
Veganuary için kampanyayı destekleyen tanıtımlar yapıyor. Frosta ve yeni bir
marka olan ?taze olarak tarladan? anlamına gelen "Frisch vom Feld"
markasını çevrimiçi mağazalarında Veganuary kapsamında sunuyor.
Dünya devi Knorr, Vejetaryen Kasap ile birlikte tamamen bitki bazlı yemeklere ilham vermek için bir çekiliş ve kupon dağıtımı başlatıyor. ?Ocak 2021`de, hiç bir tamamen bitki bazlı ve vegan olan ürün teklifleri ile karşılaşmadan bir süpermarketi, indirim mağazasını veya büyük restoran zincirinden geçmeniz imkansız olacak. Yüz binlerce tüketici Veganuary kampanyayı kapsamında yeni yıla vegan başlaması aynı zamanda şirketler için büyük yeni fırsatlar sunuyor. Kaynak: Tourexpi